طنز
 
درباره وبلاگ


سالم.امیر سام هستم(سامی) به این وبلاگ خوش آمدید،من خاطرات خود در مجازستان را در اینجا ثبت میکنم.


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 102
بازدید ماه : 877
بازدید کل : 19180
تعداد مطالب : 110
تعداد نظرات : 51
تعداد آنلاین : 1



خاطرات من در مجارستان
چهار شنبه 18 خرداد 1390برچسب:, :: 13:58 ::  نويسنده : امیر سام(سامی)

 

 

دیشب به خواب ناز شنیدم بشارتی** مأمور بانک آمده با یک حوالتی
 
گفتا مبارک است شما هم برنده ای**ماشین آخرین مدل و پنج دنده ای
شادان بسوی بانک دویدم به صد امید**خون دوباره ای به رگ و پوست من دوید
دیدم سمند زرد قناری خوش رکاب**دادند به من سوییچ قشنگش به آب و تاب
پشتش نشسته دست به فرمان به صد غرور**کردم هزار بار زخیابانمان عبور
هر کس مرا بدید به حیرت نگاه کرد**از دل همی کشید عمیقانه آه سرد
از شدت نشاط بسی خنده می زدم**صد بوسه بر ماشین پنج دنده می زدم
چون صبحدم زخواب پریدم به شور وشوق**رفتم به درب منزل خود با هزار ذوق
دیدم ژیان من که همه شب به کوچه بود**خالی است جایش و دیگر ژیان نبود
وارونه گشت خواب حقیر از جفای دزد**«جاوید» ماند به ذهن و دلم این خطای دزد



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب