دختران امروزی
 
درباره وبلاگ


سالم.امیر سام هستم(سامی) به این وبلاگ خوش آمدید،من خاطرات خود در مجازستان را در اینجا ثبت میکنم.


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 60
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 161
بازدید ماه : 936
بازدید کل : 19239
تعداد مطالب : 110
تعداد نظرات : 51
تعداد آنلاین : 1



خاطرات من در مجارستان
چهار شنبه 18 خرداد 1390برچسب:, :: 10:59 ::  نويسنده : امیر سام(سامی)

 

خوش لباس و خوش پوشند.دختران امروزي
شير بز نمي دوشند.دختران امروزي
با تمام خوش تيپي.حيرت من از اين است
با طلا نمي جوشند.دختران امروزي
زير دست شوهرها.اگر بسي ستم بينند
بي صدا و خاموشند.دختران امروزي
باغ صلاح دمپايي.جنگ خانگي؟ هرگز
ترسو مثل خرگوشند.دختران امروزي
زورشان كجا بوده.با يكي دو تا سيلي
بر زمين مدهوشند.دختران امروزي
رب.تله نهاد اما.كور خوانده آن بي چشم
واي من مگر موشند.دختران امروزي
سربزير و خونگرمند.دختران امروزي
سبزو زندگي بخشند.با بهارو گل همزاد
گلبهارو گلنوشند.دختران امروزي



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب