درباره وبلاگ


سالم.امیر سام هستم(سامی) به این وبلاگ خوش آمدید،من خاطرات خود در مجازستان را در اینجا ثبت میکنم.


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 114
بازدید ماه : 889
بازدید کل : 19192
تعداد مطالب : 110
تعداد نظرات : 51
تعداد آنلاین : 1



خاطرات من در مجارستان
پنج شنبه 12 خرداد 1390برچسب:, :: 6:35 ::  نويسنده : امیر سام(سامی)

چگونه می شود قلب داشت اما نبخشيدش؟
چشم داشت اما فرو افتاده نگاه داشتش؟

دست داشت اما در قفا پنهان كردش؟
چگونه می شود ماسه نبود روان نبود جاری نبود وقتی كه می شود؟؟
چگونه می شود جوانه نداد شكوفه نداد سبزه نبود وقتی كه می شود؟؟
چگونه می شود شبنم نبود زلال نبود آيينه نبود وقتی كه می شود؟؟
چگونه می شود نوازش نبود نوازش نكرد پريشان نكرد وقتی كه میشود؟؟
چگونه می شود پرنده نبود رها نبود آسمانی نبود وقتی كه می شود؟؟
چگونه می شود آدمی بود اما در سينه سنگ پروراند؟
چگونه می شود گوش كرد اما نشنيد؟
چگونه می شود نگريست اما نديد؟
چگونه می شود زيست اما دوست نداشت؟
چگونه می شود ادامه داد، اما خالی بود؟
چگونه می شود بود اما نبود؟
چگونه می شود اين همه هراسيد؟
چگونه می شود اين همه تنها بود؟
چگونه می شود اين همه " من " بود؟



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب