جکستان
 
درباره وبلاگ


سالم.امیر سام هستم(سامی) به این وبلاگ خوش آمدید،من خاطرات خود در مجازستان را در اینجا ثبت میکنم.


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 103
بازدید ماه : 878
بازدید کل : 19181
تعداد مطالب : 110
تعداد نظرات : 51
تعداد آنلاین : 1



خاطرات من در مجارستان
سه شنبه 10 خرداد 1390برچسب:, :: 12:3 ::  نويسنده : امیر سام(سامی)

 

 
 اگه دیدی یه سوسک افتاده و داره دست و پا میزنه  
 
.. نترس کاریت نداره داره به قیافت میخنده 
 یارو کارخونه امامه سازی می زنه درشو می بندن می رن  
  
 تحقیق می کنن می بینن رو امامه ها مارک نایک می زده
 یارو توی خیابون زل زده بوده به یه دختره، یه پیرمردی بهش   
  
میگه: مگه تو خودت خواهر و مادر نداری؟ یارو میگه: چرا،  
 
ولی  به این خوشگلی نیستند
 
خوشبختی را دیروز به حراج گذاشتند حیف
 .من زاده ی امروزم خدایا جهنمت فرداست
 پس چرا امروز می سوزم
 شکسپیر میگه: خیانت تنها این نیست
 که شب را با دیگری بگذرانی
 خیانت میتواند دروغ دوست داشتن باشد !
 خیانت تنها این نیست که دستت را در خف
ا در دست دیگری بگذاری ... خیانت میتوان
د جاری کردن اشک بر دیدگان معصومی باشدi
لره تو موزه لوور فرانسه خسته میشه
 یه صندلی خالی میبینه میره میشینه.
 مامور موزه با سرعت به طرفش میاد و بهش میگه:
 آقا پاشو این صندلی ناپلئونه!!!
 لره میگه: خُب بابا! هر وقت اومد بلند میشم
اصفهانیه مرده بود، روی سنگ قبرش نوشته بودن،
 احمدآقا مرده اس ولی مغازه بازه اس
به رشتیه می گن برای تنظیم خانواده چی کار می کنی؟
 میگه شبها در و پنجره ها را قفل می کنم
اگر سهم من از این همه ستاره فقط سوسوی
 غریبی است، غمی نیست.
 همین انتظار رسیدن شب برایم کافیست
مریم بهجت تبریزی”، فرزند استاد شهریار
 در واکنش به سریال «شهریار» گفت:
 اعلام می‌کنم که آنچه به عنوان سریال شهریار
 از شبکه دو پخش شده، ارتباطی با زندگی
 شاعر بلند‌آوازه ایرانی، شهریار نداشته است.
 فرزند استاد شهریار در واکنش به سریال «شهریار»،
 ساخته کمال تبریزی، گفت: “
سریالی که با نام «شهریار» از شبکه دوم سیما
 در حال پخش است، متاسفانه دارای صحنه‌ها
 و سکانس‌هایی غیرواقعی و توهین آمیز به
 شخصیت استاد شهریار بوده که هیچ ارطباتی
با حقیقت ان ندارد
خوردن ویسکی به چهار شرط آزاد شد
 1- ساقی بسیجی باشد
 2- تمامی پیکها برای سلامتی رهبر باشد
 3- مکان خوردن پایگاههای بسیح باشد
 4- روی قوطی ها نوشته باشد انرژی هسته ای
 حق مسلم ماست
: دیدم که تو دریایی و من رود شدم
 در وسعت چشمان تو محدود شدم
 آن روز که در آتش عشق افتادم
 سر سبز تر از آتش نمرود شدم...
دیشب تمام خاطرات با تو بودن را دور ریختم
 و امروز هر چه میگردم خودم را پیدا نمیکنم
 نظامی ترین جمله عاشقانه
: توی اردو گاه قلبتء منم یه اسیر جنگیء
 تو منو شکنجه میدیءتوی این قلعه ی سنگی
 به ما که میرسه : کتاب ها عوض میشه
! کنکور مفهومی میشه! بنزین سهمیه بندی میشه!
 گواهی نامه یه ساله میشه مبارزه با بد حجابی شروع میشه!
 جمع آوری ارازل و اوباش شروع میشه! تخم مرغ گرون میشه!
 قیمت خونه سر به فلک می کشه
! فقط کم مونده آب آبشار رو به بالا بره!!
!از طرف جمعی از فرزندان متولد سال های.دهه60
الهی من دورت بگردم . . . . . ولی آخه با کدوم بنزین؟
 
من سر راه تو دامی از عشق پهن کردم ولی تو
 به سرعت از کنار آن رد شدی و گفتی میگ میگ
به آنان که ادعای عاشقی تو را دارند
بیاموز ... که بزرگ ترین گناه شکستن دل آدمیان است
اولین بار که ناسا فضانوردان خود رابه فضا فرستاد
 متوجه شد خودکارها درجایی که جاذبه صفر باشد،
 نمی نویسند برای حل این مشکل دانشمندان
 ناسا یک دهه وقت صرف کردنند وبعد از خرج
 شدن 12میلیارد دلار توانستند خودکاری بسازند
 که در جاذبه صفر در زیر آب و بر تمام سطوح
 بجز شیشه مینوشت و جوهرش در منهای 300 درجه
 سانتی گرادهم یخ نمیزد اما روسها در این میان راه حل
 بهتری پیدا کردند : ! از همان ابتدا با مداد می نوشتند
روزی شخصی در حال نماز خواندن در راهی بود
 و مجنون بدون این که متوجه شود از بین او
 و مهرش عبور کزد مرد نمازش را قطع کرد و داد زد
 هی چرا بین من و خدایم فاصله انداختی مجنون
 به خود آمد و گفت من که عاشق لیلی هستم
 تورا ندیدم تو که عاشق خدای لیلی هستی
 چگونه مرا دیدی
مرد به سرعت به خانه امد و فریاد زد عزیزم ساکتو ببند
.من همین الان۱۰۰۰۰۰۰ میلیون دلار برنده شدم
. زن ساکها رو برای ساحل ببندم یا کوه
. مرد : مهم نیست فقط ساکتو ببندو از
 جلو چشام دور شو
رشتیه میره مسجد . وقتی میاد بیرون میبینه کفشاش نیست
، میگه 4 حالت داره : 1 - نیومدم
؟ 2 - بدون کفش اومدم ؟؟
 3 - اومدمو رفتم ؟
 4- بعداّ میام ؟؟
گل سرخی برام اوردی گفتی برای همیشه دوستت دارم
 روز دوم گل زردی برایم اوردی گفتی دوستت ندارم
 روز سوم گل سفیدی برایم اوردی و سر قبرم
 گذاشتی و گفتی منو ببخش فقط یه شوخی بود
دو تا لرداشتن تو یه ماشین بمب کار میذاشتن
 یکیشون به اون یکی میگه: اگه این بمب الان
 منفجر شه چی کار کنیم؟ اون یکی میگه نگران نباش
 من یکی دیگه دارم
دو تا ماشین با هم تصادف می‌کنند.
 افسر میاد و می‌پرسه: کدومتون مقصر بودید؟
لره میگه: والله من خواب بودم، ندیدم از ایشون بپرسید
یه روز یه بابائی سوار تاکسی میشه
، به راننده میگه آقا لطفا من را دو نفر حساب کنین ،
 راننده برمیگرده میگه من تو رو پشم ...... حساب نمیکنم
توصیه دخترانه : اگه یه موقع مورد حمله یک پسر قرار گرفتی
 شلوار اونو بکش پایین دامن خودتو بده بالا ! فکر بد نکن!
آخه اینجوری تو میتونی بدوی ولی اون نمیتونه
به ملانصرالدین میگن جوان ها شراب میخورن
 قمار میکنن تریاک میکشن دختر بازی میکنن ... حکم چیه ؟
 میگه : گیشنیز
معلم از شاگردش می پرسه: 5 + 5 چند میشه؟
شاگردش یه کم فکر میکنه میگه 11
معلم میگه: احمق دستتو از جیب شلوارت در بیار ،
 دوباره با انگشت بشمار!
پشت کنکوریه نذر میکنه اگه دانشگاه قبول بشه
 ،،،ننه اش رو با پای برهنه بفرسته کربلا
سرهنگه داشته امتحان رانندگی می‌گرفته. از یارو می‌پرسه: اگه یه نفر وسط خیابون بود،
 بوق میزنی یا چراغ؟ طرف میگه: برف پاک کن جناب سرهنگ!
سرهنگه کف می‌کنه می‌پرسه: یعنی چی؟
 یارو میگه: یعنی یا برو این طرف یا برو اون طرف
ای صمیمی ،ای دوست ،گاه و بیگاه لب پنجر
ه خاطره ام میایی،ای خوب تو مرا یاد کنی یا نکنی
، من به یادت هستم ،آرزویم همه سرسبزی توست
یه روز یه فارس میره به خدا شکایت میکنه چرا
 دکتر ترک،مهندس ترک،این ترک،اون ترک
،وکیل ترک وزیر ترک...؟خدا برمیگرده به
 جبرئیل میگه:بالا جبرئیل باخ گور بو اوغلان نه دئییر
به بسیجیه میگن از 1 تا 10 انگلیسی بگو میگه:
 وان.تو.تیری. فور.فایو . استغفرالله سکس
یک روز زمین جوانی کرد و عاشق خورشید شد
 و به او گفت: دورت بگردم. زمین هنوز پای حرفش ایستاده
زن خوب برای ازدواج باید2خصلت داشته باشه :
 1 - نجیب باشه یعنی با جیب آدم کاری نداشته باشه
 2 - خانه دار باشه یعنی از خودش خونه داشته باشه
مردای المانی یک زن دارن یک معشوقه
،معشوقه شونو بیشتر دوست دارن
،مردای امریکایی یک زن دارن چند تا معشوقه
،زنشونو بیشتر دوست دارن
،مردای ایرانی ده تا زن دارن صد تا معشوقه
 اخر ننه شونو بیشتر دوست دان
چقدر عجیبه که تا مریض نشی کسی برات
 گل نمی یاره... . تا گریه نکنی کسی نوازشت نمی کنه
. تا فریاد نکشی کسی به طرفت بر نمی گرده
... . تا قصد رفتن نکنی کسی به دیدنت نمی یاد
. و تا وقتی نمیری کسی تورو نمی بخشه
بعضی فکر می کنند منصفانه نیست که .
خدا کنار گل سرخ خار گذاشته است .
بعضی دیگر خدا را ستایش می کنند که کنار
 خارها گل سرخ گذاشته است
چارلی چاپلین میگه : وقتی زندگی 100 دلیل
 برای گریه کردن به تو نشان میده تو 1000 دلیل برای
 خندیدن به اون نشون بده
ترکه به یه خانمی میگه ببخشید اسم شما چیه؟
 خانمه میگه من فاطمه هستم ولی صدام میکنن فاطی.
 ترکه میگه خوب شد کوثر نیستی
 
به لره میگن نظرت راجع به 4 معقوله ی شعور ، عقل
 ، فکر و درک چیه ؟ میگه : ما به اینا میگیم
 چهار محال بختیاری
 
ابادانیه میره جبهه و از کمر به پایینش قطع میشه .
 بهش میگن چه احساسی داری ؟ میگه :
 احساس میکنم تا کمر رفتم تو بهشت
 
 بچه مثبته از لره میپرسه : آقا ببخشید . .
. خیلی خیلی عذر میخوام . . . شرمنده . . .
 روم به دیوار . . . اسمتون چیه ؟ شاکی میشه ،
 میگه: اینجور که تو پرسیدی ، اسمم انه
 
 بچه پولداره شب ماشین بابا رو ور میداره
 بدون گواهینامه میزنه بیرون . تو راه یه افسر لره
 جلوش رو میگیره ، میگه : کارت ماشین ، گواهینامه
، بیمه . پسره جفت می‌کنه ، میگه : حالا چه کار کنم ؟!!
 ور میداره یه هزاری میذاره کف دست لره
. لره تو تاریکی نگاه میکنه به هزاری ،
 یه دفعه زرد میکنه ، خبردار وامیسه ،
 میگه : ببخشید آقای خمینی ، تو تاریکی نشناختمتون
 
 از خدا پول خواستم ، بانک داد ، درخت خواستم
، جنگل داد
 اتاق خواستم ، خونه داد ،
 حالا میترسم ازش تو رو بخوام یه گله گوسفند بده
 
دخترها مثل سیب های روی درخت هستند.
 بهترین هایشان در بالاترین نقطه درخت قرار دارند.
 پسرها نمی خواهند به بهترین ها برسند
 چون می ترسند سقوط کنند و زخمی بشوند،
 بنابراین به سیب های پوسیده روی زمین که خوب نیستند
 اما به دست آوردنشان آسان است، اکتفا می کنند
. سیب های بالای درخت فکر می کنند مشکل ازآنهاست
درحالی که آنها فوق العاده اند. آنها فقط باید منتظر آمدن
 پسری بمانند که آن قدر شجاع باشد که بتواند از درخت بالا
 بیاید
 
 یک زمان مردم دنیا دلشان درد نداشت
 هیچ کس دغدغه آنچه که می کرد نداشت

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب