جواب
 
درباره وبلاگ


سالم.امیر سام هستم(سامی) به این وبلاگ خوش آمدید،من خاطرات خود در مجازستان را در اینجا ثبت میکنم.


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 110
بازدید ماه : 885
بازدید کل : 19188
تعداد مطالب : 110
تعداد نظرات : 51
تعداد آنلاین : 1



خاطرات من در مجارستان
چهار شنبه 14 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 12:58 ::  نويسنده : امیر سام(سامی)

 

سلام به همه ، امیدوارم که حال تک تک شماها خوب و دل هاتون شاد ،

    چند تا مطلب هست که میخوام بگم:

خیلی از دوستان و خوانندگان وبلاگ من، به من ایمل زدن که چرا عکس نمیزاری در وبلاگ؟

جواب: دو دلیل داره اول اینکه عکس قابل قبولی پیدا نکردم و دوم اینکه وبلاگ من دست نوشته هست یعنی چی،

یعنی من مینویسم دانلود نمیکنم ،

ولی به زودی زود تغیراتی انجام میدهم در وبلاگ که مشاهده خواهید نمود.

سوال بعدی که خیلی از دوستان، متفاوت بود این بود که من قول داده بودم که خاطرات خودم رو بنویسم پس چرا ننوشتم؟

جواب:اول از همه از همتون عذر میخوام که نتونستم ، دلیلش اینه به دلیل پاره ای از مشکلات نتونستم ولی به زودی در وب به نمایش میذارم.

در آخر چند تا مطلب اضافه میکنم:

1=دوستان بدون اجازه مدیر وبلاگ خواهشمندم لینک نکنند ، چون حذف میشن.

2=از دوستان خواهشمند هستم در نظرهاتون، تبلیغ پولدار شدن یا.... ندید ، که نخوانده حذف میشود .

3=از دوستان(دختر) خواهشمندم در ایمل ها تقاضا آشنایی بیشتر و ... نفرمایید، در صورت تمایل به YAHOO ID من به اسم atabakfarokhi مراجعه نموده و برام OFF بذارید ، ودر اصرع وقت جواب میدم.

4=آقای امیر حسین اون دانشگاهی که گفتین ، چیز زیادی (تحقیق) به دست نیاوردم ولی استادم گفت دانشگاهی معمولی هست.

5=از دوستان خواهشمندم با نظرهاتون منو یاری فرمایید تا بهتر شدن وبلاگ .

برنامه های آینده:

1=برای راحتی شما دوستان به زودی وبلاگ http/atabakfarokhi.loxblog.com به

http/atabakfarokhi.com تغییر میکند.

2=به زودی خاطرات خود را در وبلاگ قرار میدم.

3=بخش اعظمی از رمان ها و داستان های ترجمه شده را در وبلاگ قرار میدهم.

4=به زودی پستی در ارتباط با پیامک sms میزارم.

5=یه بخشی برای سروده های شما دوستان میذارم. دوستانی که شعر میگن شعر هاشون به ID من OFF کنند تا به اسم خودشون در وبلاگ بذارم، فقط اسم و مشخصات خود را بنویسید .

 

دوستون دارم سامی....


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب