هر چه دل تنگت میخواهد بگو
 
درباره وبلاگ


سالم.امیر سام هستم(سامی) به این وبلاگ خوش آمدید،من خاطرات خود در مجازستان را در اینجا ثبت میکنم.


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 114
بازدید ماه : 889
بازدید کل : 19192
تعداد مطالب : 110
تعداد نظرات : 51
تعداد آنلاین : 1



خاطرات من در مجارستان
سه شنبه 9 اسفند 1398برچسب:, :: 23:54 ::  نويسنده : امیر سام(سامی)

توجه (این پست ثابت هست) توجه

 فقط و فقط برا دوستان که درد و دل هاشون رو بگن همین..

و به قولی چت گروهی میشه

که نظر هاتون همه میبینن

پس بریز بیرون و خودت رو از غم و ...

خالی بکن

مرسی.

 



نظرات شما عزیزان:

vida
ساعت21:40---20 شهريور 1390
sami junam salam misi dadashi sar zadi webeto doox daram linkidamet bo0o0os babye

parmin
ساعت11:41---20 شهريور 1390
سلام خ.بی وب؟وب قشنگی داری بازم به من سر بزن[چشمک]

sadaf
ساعت23:11---27 تير 1390
too darbare ye weblog bejaye salam neveshti salem!!!!!!!! he!....

sadaf
ساعت23:10---27 تير 1390
na add ro bikhial....tita? labod manzooret titab e!!!!! henakheir in rooza kamtar kasi peida mishe ke asheghe vagheii bashe!...khoobe baed az sal ha sara ham up kard! age up ro nadidi bebin!....

sadaf
ساعت23:09---27 تير 1390
na add ro bikhial....tita? labod manzooret titab e!!!!! henakheir in rooza kamtar kasi peida mishe ke asheghe vagheii bashe!...khoobe baed az sal ha sara ham up kard! age up ro nadidi bebin!....

امیر
ساعت20:38---13 تير 1390
سلام وبلاگ خوبی داری به ما هم سری بزن دانلود جدید ترین آهنگ ها

بیایید تو وبلاگ ما حالشو ببرید http://www.newjadid.loxblog.com/

در ضمن شما می توانید از وبلاگ خود کسب در آمد کنید لطفا به این آدرس بروید

http://persianhit.ir/?section=user&action=register&t=pub &fer=7985


پاسخ:سلام امیر جان حتما میم به وبلاگ شما ،


delbar21
ساعت23:46---10 تير 1390




سلام.وب زیبا و قشنگی داری پاسخ:سلام ، ممنون


mahtab
ساعت20:37---10 تير 1390
salam mamnon bem sar zadi

bazam bia khosh hal misham

webet ghashange
پاسخ:سلام ، ممنون که اومدی ، حتما میام


دختر کشون
ساعت22:03---9 تير 1390
سلام

سامی جون جهت اطلاع شما وبلاگ من چرخشیه پس لطفا فقط صفحه ی اصلی رو نگاه نکن بقیش رو هم نگاه بنداز البته اگه عضو بشی مطلبای بیشتری رو می بینی



راستی وقت کردی واسمون مطلب بفرست تا بتونیم فک این دخترا رو ببینیم



بازم راستی من لینکت کردم اینم یه کادو از طرف من به مناسبت تولدت البته پیشاپیش





بایپاسخ:سلام ، باشه اگه گیرم اومد حتما ، ممنون که این کارو کردی


پزمین
ساعت15:21---4 تير 1390
salam ham webet ghashange bazam be man sar bezan.mer30
پاسخ:سلام . خواهش میکنم . چرا آدرس وبلاگت ثبت نکردی آخه؟


maryam
ساعت9:47---4 تير 1390
سلام دوست عزیز.ممنون که سر زدید.منم شما ر لینک کردم.شمام من بلینک

موفق باشی.پاسخ:سلام . خواهش لینک شدین،


ghazaleh
ساعت16:34---1 تير 1390
sami man aslan motevajeh nistam to chi migi manzo0ret chiye? Are man ön hastam ama ba mobilam khodam ke nistam.badan didam
پاسخ:سلام این جواب من نبودش


عروسک
ساعت11:51---29 خرداد 1390
سلام.در مورد تیترا باید بگم حق با توئه.اگه در مورد تیتر عکسا نظری داری زبگو

برو پرو فایلمو بخون میفهمی

آیدی هم ندارم

سوال دیگه ای بود بپرسپاسخ:سلام ، به پروفایل تم رفتم اما چیزی دستگیرم نشدش ،


عروسک
ساعت10:17---29 خرداد 1390
سلام.خوبی؟کل وبتو خوندم خیلی باحال بود

مرسی که سر زدی

راستی بیا در مورد آخرین پستی که گذاشتم نظر بده خیلی باحاله
پاسخ:سلام.خوبم ، ممنون ، باشه میام


نازگل
ساعت12:14---24 خرداد 1390
سلام ممنون از اينكه سر زدي و پيام دادي راستش من تو ايران زندگي ميكنم براي همين لوكس بلاگ رو شناختم شعرا رو هم از كتابا و اينترنت ميگيرم از كشورم هم هميشه باخبرم البته ايران زياد از اوضاع اونجا نميگه و ما از ساير منابع و اقوام كه اونجان مطلع ميشيم بازم بخاطر اينكه سر زدي ممنون.
پاسخ:سلام. خواهش که این طور ،


باران
ساعت15:20---17 خرداد 1390
سلام مرسی که اومدی وبم



بازم بیا دلم گرفته خیلیپاسخ:سلام اومدم نظر گذاشتم


لبخند
ساعت0:05---16 خرداد 1390
سلام سامی جان. ممنون که به وبلاگم سر زدی و منو به وبلاگت دعوت کردی... وبلاگ زیبا و جالبی داری... همیشه شاد باشیپاسخ:سلام ، خواهش میکنم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب