چگونه نامه ي عاشقانه بنويسيم
 
درباره وبلاگ


سالم.امیر سام هستم(سامی) به این وبلاگ خوش آمدید،من خاطرات خود در مجازستان را در اینجا ثبت میکنم.


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 18
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 119
بازدید ماه : 894
بازدید کل : 19197
تعداد مطالب : 110
تعداد نظرات : 51
تعداد آنلاین : 1



خاطرات من در مجارستان
چهار شنبه 4 اسفند 1389برچسب:, :: 13:25 ::  نويسنده : امیر سام(سامی)

 


چه چيزي ميتواند رمانتيک تر از دريافت يک نامه عاشقانه دست نويس باشد. اين نوع نامه ها هنوز هم به عنوان يکي از بهترين هديه هاي ولنتاين به شمار مي روند اما نبايد آنها را مختص فوريه بدانيم در هر زمان از سال نامه هاي عاشقانه تجلي قدرتمندي از عشق شما را پديدار مي سازند.

لازم نيست که حتما شکسپير باشيد تا بتوانبد يک نامه عاشقانه کامل و بي نقص بنويسيد فقط کافي است که بتوانيد احساسات خود را منتقل کنيد. چيزي که نامه عاشقانه را از ساير نامه ها مجزا مي کند خصوصي بودن آن است. از اين طريق به محبوب خود نشان مي دهيد که او را به خوبي مي شناسيد و اين آگاهي را فقط و فقط از طريق عشق خود بدست آورده ايد.

تمام چيزي که براي شروع به آن نياز داريد در دست داشتن قلم و کاغذ مناسب است. سعي کنيد به جاي کاغذهاي با عکس گل سرخ و آندسته از کاغذهايي که در حاشيه آن تصوير الهه هاي عشق (کودکي برهنه) چاپ شده است از يک کارت محکم استفاده کنيد. گيرنده اين نامه مي خواهد از آن براي سال هاي درازي نگهداري کند براي همين نوشتن بر روي يک کارت محکم به دوام آن کمک مي کند.

سعي کنيد در نوشتن صريح باشيد. به او بگوييد که دقيقا چه احساسي را در شما ايجاد مي کند و چه کاري انجام مي دهد که باعث مي شود شما يک چنين احساسي داشته باشيد. از ضمير دوم شخص "تو" استفاده کنيد تا نامه شما مستقيما او را مخاطب قرار دهد. پيش از اينکه شروع به نوشتن کنيد چند لحظه صبر کنيد و به محبوب خود فکر کنيد. شايد سوالات زير به شما کمک کند تا بتوانيد افکارتان را بهتر به جريان بيندازيد:

- بهترين توانايي او چيست؟

- متوجه چه چيزي در او شده ايد که خودش قبلا از آن خبر نداشته؟

- رمانتيک ترين کاري که او تا به حال براي شما انجام داده چيست؟

- در امور روزمره زندگي چه کاري انجام مي دهد که گوياي اهميت او نسبت به شماست؟

- چه موقع عاشق او شديد؟

- کداميک از خوبي هاي او شما را شگفت زده مي کند؟

- بهترين خاطره مشترکتان چيست؟

- از زمانيکه به هم پيوستيد چه تغييراتي در زندگي شما ايجاد شد؟

البته شما مي توانيد نامه را به هر طريق که مايل بوديد شروع کنيد فقط کافي است نام او را ذکر کنيد. لازم نيست که از همان ابتدا خيلي احساساتي برخورد کنيد. يک "عزيزم" ساده کفايت مي کند. نامه را با توضيح يکي از خصوصيات ويژه او که آنرا دوست مي داريد شروع کنيد. سعي کنيد در مورد او از جمله هاي منحصر به فرد استفاده کنيد، مثلا "من هيچ گاه در زندگي خود با کسي که به اندازه تو ....... باشد ملاقات نکرده ام." و يا " هيچ کس هيچ موقع به اندازه تو باعث نشده بود که من احساس ...... کنم." با يک چنين مقدمه اي به او ثابت مي شود که رتبه بندي او در ذهن شما با بقيه فرق مي کند و جايگاه او از سايرين بالاتر است.

يک راه ساده براي شروع نامه هاي عاشقانه
در نوشته هاي خود احساسات واقعي تان را نسبت به او بيان کنيد، از مثال هايي استفاده کنيد که نشان دهنده توجه شما نسبت به طرف مقابل باشد. مطمئنا کارهايي که براي خوشحال کردنتان انجام داده براي شما ارزشمند هستند پس بهتر است اين امور را مجددا به او ياد آوري کنيد. خاطره مورد علاقه تان را مرور کنيد، براي آينده آرزوهاي خوب کنيد و گفتن " دوستت دارم" را نيز فراموش نکنيد. لازم نيست که نامه شما خيلي طولاني و يا کوتاه باشد فقط بايد صداقت را رعايت کنيد و صميمي باشيد.

هيچ قانوني وجود ندارد که شما را ملزم به استفاده از شعر در نامه هاي عاشقانه کند اما اگر دوست داشته باشيد مي توانيد چند بيت شعر مناسب به سليقه خود انتخاب کنيد و آنرا در متن نامه بگنجانيد. اگر سروده خاصي در ذهن شما نيست مي توانيد از شعرهايي که به صورت
online موجود هستند استفاده کنيد. اما اگر از شعرهاي کلاسيک خسته شده ايد و به دنبال ابيات غير معمول مي گرديد من کتاب "با من تا انتهاي عشق برقص" به نويسندگي لئونارد کوهن را به شما معرفي مي کنم.

هنگاميکه نامه کامل شد يکبار ديگر آنرا با دقت بخوانيد و اگر به اشتباهي بر خورديد آنرا تصحيح کنيد. اين نامه قرار است بارها و بارها خوانده مي شود شما که نمي خواهيد يک اشتباه کوچک تاثير آنرا از بين ببرد.

اگر مي خوهيد تاثير نامه دو برابر شود بايد در آنرا مهر و موم کنيد. اين روزها پاکت هاي داراي مهر و موم در هر مغازه لوازم تحرير فروشي پيدا مي شوند. اما استفاده از يک تکه شمع آب شده تيره رنگ خيلي رمانتيک تر است. اين کار بسيار ساده است: شمع را روشن کنيد ، هنگاميکه آب مي شد چند قطره از آن را با دقت کافي بر روي در پاکت بچکانيد و چند لحظه منظر بمانيد تا کاملا خشک شود.

زمانيکه نامه کامل شد آنرا پست کنيد و منتظر پاسخ آن بمانيد. اگر به اندازه کافي خوش شانس باشيد ممکن است روزي خودتان نيز يک نامه عاشقانه دريافت کنيد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب