دختر هندی خون می گرید!
 
درباره وبلاگ


سالم.امیر سام هستم(سامی) به این وبلاگ خوش آمدید،من خاطرات خود در مجازستان را در اینجا ثبت میکنم.


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 113
بازدید ماه : 888
بازدید کل : 19191
تعداد مطالب : 110
تعداد نظرات : 51
تعداد آنلاین : 1



خاطرات من در مجارستان
سه شنبه 29 شهريور 1390برچسب:, :: 18:8 ::  نويسنده : امیر سام(سامی)

 

 

یك دختر 13 ساله هندی به جای اشك، خون گریه می‌كند و علاوه بر این، از تمامی منافذ بدنش خون می‌چكد.

«تونیكل دوی ودی» دختر نوجوان هندی است كه بدون هیچ خراش یا زخمی بر روی پوست بدنش، خونریزی دارد.

هنگامی كه گریه می‌كند، به جای اشك، خون از غدد اشكی چشمانش می‌چكد.

علاوه بر این از گردن، بینی و كف پاهایش نیز خون ترشح می‌شود.

این دختر 13 ساله می‌گوید: این موضوع اولین بار باعث ترس من شد، اما بعد به آن عادت كردم.

خون، كثیف است و تمامی لباس‌های من همیشه خون‌آلوده هستند، در مدرسه هیچكس به من نزدیك نمی‌شود، تا با هم بازی كنیم.

من هیچ وقت نمی‌توانم گریه كنم و همیشه جلوی گریه خودم را می‌گیرم، تا خون جاری نشود.

بر اساس گزارشات و آزمایشات صورت گرفته به روی این دختر، وی از ژوئیه سال 2007 میلادی برای اولین بار از راه دهانش خونریزی داشت و از همان زمان این خونریزی ادامه دارد.

ابتدا پزشكان گمان كردند، خون‌ها از زخمی ناشی می‌شود، اما چند هفته بعد این خونریزی از منافذ پوست سر وی هم ادامه یافت.

پزشكان انستیتو تحقیقاتی هند بر این عقیده‌اند كه این دختر به بیماری كمبود پلاكت خون مبتلاست و بر همین دلیل بدنش قادر به تامین پلاكت به میزان كافی نبوده و از این روست كه خون از منافذ بدنش ناخواسته خارج می‌شود.

«تونیكل» 13 ساله همراه با سه خواهر و والدینش در روستای عالم باغ در شهر لاك نو در ایالت اوتارپرادش هند زندگی می‌كند.  



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب