نظر سنجی
 
درباره وبلاگ


سالم.امیر سام هستم(سامی) به این وبلاگ خوش آمدید،من خاطرات خود در مجازستان را در اینجا ثبت میکنم.


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 110
بازدید ماه : 885
بازدید کل : 19188
تعداد مطالب : 110
تعداد نظرات : 51
تعداد آنلاین : 1



خاطرات من در مجارستان
شنبه 26 شهريور 1398برچسب:, :: 21:52 ::  نويسنده : امیر سام(سامی)

سلام.

    خوبین همه ؟ دوستان گلم و خوانندگان وبلاگ من ازتون یه خواهش دارم،

اینکه یه نفر به من گفته مطالبت ضعیف هست باید عوض کنی از شما خوانندگان و دوستان گلم خواهش میکنم در

همین پست به من بگین(با نظر) که آیا مطالب من ضعیف هست یا نه ،خواهش

میکنم چون برام مهم هست.

ممنون میشم دوستون دارم ...

تا بعد//سام

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب