چند اس ام اس قشنگ
 
درباره وبلاگ


سالم.امیر سام هستم(سامی) به این وبلاگ خوش آمدید،من خاطرات خود در مجازستان را در اینجا ثبت میکنم.


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 22
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 123
بازدید ماه : 898
بازدید کل : 19201
تعداد مطالب : 110
تعداد نظرات : 51
تعداد آنلاین : 1



خاطرات من در مجارستان
جمعه 22 بهمن 1389برچسب:, :: 23:11 ::  نويسنده : امیر سام(سامی)

* بدترین دلتنگی میدونی چیه : کسی را احساس کنی ولی کنارش نباشی...

*_*_*_*_*_*_*_*_*_*

* آدما خیلی نمی تونن از هم دور بشن ، بالاخره یه چیزی جا میمونه که مجبورن برگردن بردارن ، سعی نکن از من دور بشی دلت اینجاست عزیزم.

*_*_*_*_*_*_*_*_*_*

* به غم کسی اسیرم که زمن خبر ندارد...عجب از محبت من که در او اثر ندارد...غلط است هرکه گوید دل به دل راه دارد... دل من ز غصه خون شد دل او خبر ندارد.

*_*_*_*_*_*_*_*_*_*

*زنده ام با نام تو ، پژمرده ام بی نام تو ، حاضرم پرپر شوم در محضر دیدار تو.

*_*_*_*_*_*_*_*_*_*

*مرداب برای بدست آوردن نیلوفر ، سالها می خوابه، تا آرامش نیلوفرش به هم نخوره ، پس اگه کسی رو دوست داری برای داشتنش سالها صبر کن.

*_*_*_*_*_*_*_*_*_*

*عشق حقیقی مانند روح است افراد زیادی درباره آن صحبت می کنند ولی تعداد کمی آن را دیده اند.

*_*_*_*_*_*_*_*_*_*

*جون تشنه ای خشکیده لب ، بر روی مردابم بیا ، در حسرت دیدار تو ، شبها نمیخوابم بیا ، گفتم که بعد مردنم ، آبی بریزی بر تنم من مرده ام باور بکن ، بی تاب آن آبم بیا...

*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*

*روزی به میخانه رفتم تا در غم یار شرابی نوشم ، قناری را دیدم به صاحبش گفتم فروشیه ، گفت : نه رفیقمه ، پس بزن به سلامتی هر کس که رفوقشو نمیفروشه...

*_*_*_*_*_*_*_*_*_*

*دوست دلت همیشه زندان من است ، آتشکده عشق تو از آن من است ، آن روز که لحظه وداع من و توست ، شوم ترین لحظه پایان من است.

*_*_*_*_*_*_*_*_*_*

*تو را به جرم نگاه زیبایت در زندان قلبم به حبس ابد محکوم می کنم. مگر آنکه در دادگاه عشق اعتراف کنی دوستم داری...

*_*_*_*_*_*_*_*_*_*

*گفتا غم تو دارم ، گفتا چشت در آید ، گفتم که ماه من شو ، گفتا دلم نخواهد.

*_*_*_*_*_*_*_*_*_*



نظرات شما عزیزان:

GHAZALEH
ساعت11:31---24 بهمن 1389
salam do0ste azizam aval inke har adami too har seni mito0ne ashegh she va dokhtara ham adaman ama adama namardan too doniaye alane ma kam kasi hast ke eshgho asheghi o befahme hame be fekre manafee ko0chiko bozorge khodesho0nan vali name moghadase eshgho be lajan mikeshan.merC ke be man sar zadi.linket mikonam dar zemn man 17 salame na 9 sal!!!!!!!!! پاسخ:با سلام ، چه عجب داشتم نا امید میشدم ، ولی اومدی بلاخره ، بله غزاله جان حق با شماست ، واقعا متاسفم برا بعضی ها که غدر عشق نمیدونن ، در مورد سن خودت زدی 1380 ولی من عذر میخوام بازم ...

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب